ایران ترانه

دانلود آهنگ های ابی ( معروف و خاطر انگیز ترین آهنگ ها Ebi ) بهترین کیفیت

مجموعه آهنگ های بندری فارسی

مخصوص عروسی و مراسم

آهنگ مخصوص تولد

جدید و قدیمی ایرانی

دانلود آهنگ های ابی

دانلود آهنگ های ابی

بهترین آهنگ های ابی با بهترین کیفیت و لینک مستقیم

به همراه پخش آنلاین ( آخر لیست آهنگ ها )

دانلود آهنگ های ابی

ابی کیست ؟

ابراهیم حامدی (زادهٔ ۲۹ خرداد ۱۳۲۸ در تهران)، با نام هنری ابی، خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است. او از دستهٔ خوانندگان تنور ایران است. ابی در سبک‌های مختلف موسیقی صاحب اثر است: راک، بالاد، موسیقی فولکلور، پاپ، دنس، هاوس و ترنس.برخی او را با تام جونز، خوانندهٔ سرشناس بریتانیایی، مقایسه کرده‌اند؛ با این تفاوت که ابی را بر خلاف تام جونز دارای تمایلات سیاسی می‌دانند.(دانلود آهنگ های ابی) بسیاری از طرفدارانش او را «آقای صدا» در حوزهٔ موسیقی پاپ فارسی می‌دانند.

پدر ابی از اهالی اراک بوده و مادرش از اهالی کلاک.او دوران کودکی خود را در محلهٔ میدان فوزیهٔ تهران سپری کرده‌است و دارای چهار خواهر و یک برادر است.او در سال ۱۳۵۳ با فیروزه مقدادی ازدواج کرده و از وی صاحب سه دختر به نام‌های عسل، سایه و خاتون است که برای هر کدام از آن‌ها ترانه‌ای جداگانه خوانده‌است. ابی دو سال قبل از وقوع انقلاب در ایران، برای اجرای کنسرت به آمریکا می‌رود و با شروع انقلاب،(دانلود آهنگ های ابی) ناگزیر در آنجا ماندگار می‌شود.

ابی پس از جدایی از همسر اول خود با مهشید برومند ازدواج می‌کند. وی یک پسر به نام فرشید دارد که از همسر قبلی مهشید است گفته می‌شود آغاز آشنایی آن‌ها با یکدیگر، در یکی از اجراهای ابی در گوتنبرگ بوده‌است.مهشید برومند که مدیر برنامه‌های ابی نیز محسوب می‌شود در اکثر کنسرت‌های وی حضور داشته‌است.ابی به موسیقی یونانی علاقه‌مند است و از خوانندگان محبوبش می‌توان به پیتر گابریل، فردی مرکوری، استینگ،(دانلود آهنگ های ابی) بونو و جیم موریسون از گروه راک دورز اشاره کرد.او تمایلی به شنیدن صدای خود در محیط خانه نیز ندارد.

آموزش دانلود (برای کسانی که روی لینک دانلود کلیک میکنند و آهنگ وارد صفحه پخش آنلاین میشود حتما بخوانند)

دانلود با موبایل » روی لینک دانلود فشار دهید و گزینه بارگیری پیوند یا (save link) را انتخاب کنید .

دانلود با کامپیوتر » روی لینک دانلود کلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید .

ارسال دیدگاه جدید

2 نظر ارسال شده
  1. سلمان گفت:

    با سلام و عرض ادب؛
    این آهنگ هندی “ونکم” دیگه چی بود این وسط؟ نکنه ابی خونده ما خبر نداریم!

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.