ایران ترانه

دانلود آهنگ های امیر تتلو (گلچین آهنگ های جدید و معروف قدیمی )

مجموعه آهنگ های بندری فارسی

مخصوص عروسی و مراسم

آهنگ مخصوص تولد

جدید و قدیمی ایرانی

دانلود آهنگ های امیر تتلو

دانلود آهنگ های امیر تتلو

گلچینی از بهترین و معروف ترین آهنگ های جدید و قدیمی امیر تتلو با بهترین کیفیت به همراه پخش آنلاین و لینک دانلود مستقیم از ایران ترانه

دانلود آهنگ های امیر تتلو

همچنین زیر اهنگ ها قابلیت پخش انلاین اضافه شده اگر دوست داشتید انلاین گوش فرا دهید

همچنین وقتی تعداد لایک ها به 300 یا بازدید به 3000 لینک دانلود یکجا قرار داده میشود

امیر تتلو کیست ؟

امیرحسین مقصودلو (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶، تهران)، با نام هنری امیر تتلو، از خوانندگان ایرانی است که در سبک ریتم اند بلوز (R&B) فعالیت می‌کند.امیر تتلو در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار نمود و با وبلاگی که امین دانکر، دوست نزدیک او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت.(دانلود آهنگ های امیر تتلو) اندک اندک نامی در میان خوانندگان جوان آن روزها پیدا کرد. در سال ۲۰۱۲، تتلو نخستین آلبومش را با نام «زیر همکف» منتشر کرد. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۲۰۱۳ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. همچنین او پس از خداحافظی جنجالی خودش دوباره به دنیای موسیقی بازگشت.

تتلو در ۱۲ آذر ۱۳۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی ایران بازداشت شدکه پس از مدتی در ۱۴ آذر ۱۳۹۲ آزاد شد. او پس از آزادی با انتشار نامه‌ای از طرفدارانش عذرخواهی کرد. امیر تتلو پس از دستگیری و آزادشدن در صفحهٔ رسمی فیس‌بوک خود این اخبار را منتشر کرد. چند بار نسبت به اشتباهاتش اقرار کرد و در یک پروندهٔ صوتی خبر از پشیمان شدنش داد. چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد(دانلود آهنگ های امیر تتلو).

امیر تتلو اعلام کرد که پس از آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود. امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به‌طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس وارد شد و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد.حین مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در وین در ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ترانه‌ای با موضوع انرژی هسته‌ای از تتلو منتشر شد. در ویدئوی این ترانه، تتلو بر عرشهٔ یک ناو نظامی ایرانی خواند که «خلیج مسلح فارس حق مسلم ماست». این ترانه که با کمک نیروهای مسلح ایران ساخته شده، به‌عنوان پیام ارتش ایران به توافق هسته‌ای قلمداد شد. این ترانه در زمان انتشار رتبهٔ اول جستجوی گوگلی در ایران را به خود اختصاص داد و در رسانه‌های داخل و خارج از کشور بازتاب یافت. (دانلود آهنگ های امیر تتلو)انتشار این ترانه باعث بروز انتقاداتی از تتلو شد . تتلو در پاسخ با ارسال مطلبی در رسانه‌های مجازی از هوادارانش خواست بغ بغو کنند که با پاسخ آنان مواجه شد.

آموزش دانلود (برای کسانی که روی لینک دانلود کلیک میکنند و آهنگ وارد صفحه پخش آنلاین میشود حتما بخوانند)

دانلود با موبایل » روی لینک دانلود فشار دهید و گزینه بارگیری پیوند یا (save link) را انتخاب کنید .

دانلود با کامپیوتر » روی لینک دانلود کلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید .

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.