ایران ترانه

دانلود فیلم هزارپا | بصورت رایگان با لینک دانلود مستقیم و کیفیت بالا 1080 Full HD

مجموعه آهنگ های بندری فارسی

مخصوص عروسی و مراسم

آهنگ مخصوص تولد

جدید و قدیمی ایرانی

دانلود فیلم هزارپا

دانلود فیلم هزارپا با بالاترین کیفیت و لینک دانلود مستقیم

دانلود با کیفیت های 1080 فول اچ دی ، 720 ، 480 

دانلود فیلم جدید به نام هزارپا با کارگردانی ابوالحسن داوودی

دانلود با بهترین کیفیت برای پخش در دستگاه های متفاوت چند رسانه ای

لپ تاپ و کامپیوتر دسکتاپ – موبایل و تبلت

دانلود فیلم هزارپا

در مورد فیلم (دانلود فیلم هزارپا) :

  • کارگردان : ابوالحسن داوودی
  • نویسنده : امیر برادران, علیرضا جزینی, مصطفی زندی
  • تهیه‌کننده : رضا رخشان
  • بازیگرها : رضا عطاران, جواد عزتی, سارا بهرامی, مهران احمدی, لاله اسکندری, سعید امیرسلیمانی, شهره لرستانی, سپند امیرسلیمانی, امید روحانی, نعیمه نظام دوست, امیرمهدی ژوله, سینا رازانی, حسین سلیمانی, محمد نادری, سیدعلی صالحی, بهرام ابراهیمی, ارشا اقدسی, شهین تسلیمی, حمیدرضا فلاحی, علی یعقوبی, علی عامل هاشمی, اشکان منصوری, محمد داودی کیا
  • خلاصه داستان : دزدی، اتفاقی متوجه راز یک دختر می‌شود و سعی می‌کند از این موقعیت سوء استفاده کند.
  • رای منتقدین : 3.8/10
  • رای کاربران : 7.8/10

دانلود فیلم هزارپا

نظرات منتقدین (دانلود فیلم هزارپا) :

ساناز رمضانی : سبک کمدی که در «هزارپا» شاهدش هستیم، بسیار شبیه به کمدی‌هایی چون «مرد عوضی» و «مومیایی ۳» است که در اواخر دهه هفتاد روی بورس بودند. کمدی‌هایی که به‌جای سروشکل زیبا، به توانایی‌های بازیگران در پرورش کمدی اتکا می‌کردند و شوخی‌های ساده شبیه کمدی‌های اسلپ استیک داشتند؛ اما خوشبختانه داوودی توانسته در عین آنکه کمدی‌اش را بی افاده و بی ادا به سبک کمدی‌های ناب آن روزها بسازد، گذر زمان را نیز در پرورش روایتش دخیل کرده است

میثم کریمی : نتخاب بهرامی برای بازی در این فیلم، یکی از بدترین ایده های سازندگان در بخش بازیگری بوده است. بهرامی مانند بازیگرانی چون ویشکا آسایش، توانایی بازی در نقش کمدی را ندارد و بازی او زمانی فاجعه بار است که وی شکل و شمایل فردی کاملاً احمق را به خود می گیرد! جنس بازی بهرامی متفاوت از حال و هوای فیلمی مانند « هزارپا » است و وصله ای کاملاً ناجور به فیلم محسوب می شود.

شایان شفایی : هزارپا هم همانند خیلی عظیمی از کمدی‌های این روزهایمان هر از گاهی از شوخی‌های نه چندان جالب و سطح پایین استفاده می‌کند اما نه به آن اندازه که کل فیلم را در آن فرو ببرد و تمام فیلم به سمت لودگی حرکت کند. همین مساله باعث می‌شود هزارپا چندان هم فیلم بدی نباشد و شاید بتوانیم به آن لقب «متوسط» بدهیم.

علی منصوری : سخیف ترین ضد فرهنگی ترین مضمون داستانی فیلم نامه نگاه فیلم به زنان است. جا دارد فعالین حقوق زنان که امروز خیلی هم فعال شدند به این فیلم به صورت جدی اعتراض کنند. نگاه این فیلم به زنان به شدت ضد زن و در مواردی اصلا غیر انسانی است. واقعا به عنوان یک مخاطب، به هیچ عنوان وقتی کل مردان فیلم یک زن چاق را که مایل به ازدواج با همه ی مردان نیز هست را مسخره میکنند نه تنها خنده ای و حس خوبی پیدا نخواهم کرد بلکه حسی کاملا متضاد را تجربه میکنم.

پرفروش ترین فیلم نیمه اول سال 97 (دانلود فیلم هزارپا) :

فیلم هزارپا ساخته بهرام توکلی با تاریخ اکران کمتر با اختلاف فاحشی نسبت به رقبا فروش داشته و مبلغ رویایی ۳۵٬۵۰۷٬۵۸۷٬۰۰۰ تومان را به ثبت رسانده که خود نوعی رکورد محسوب میشود و نشان از کیفیت بالای بازیگران و فیلم دارد .

فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی بعد از گذشت 5هفته اکران، فروشش از 21 میلیارد تومان گذشت و توانست عنوان پرفروش ترین فیلم سینمای ایران را به دست آورد. «هزارپا» با دو میلیون و 200 هزار مخاطب، رکورد سال گذشته «نهنگ عنبر 2» را شکست. ابوالحسن داوودی که بعد از 16 سال و بعد از فیلم سینمایی “نان، عشق و موتور 1000” با فیلم «هزارپا» به ژانر کمدی بازگشته، توانست در چهار هفته متوالی، صدرنشین جدول فروش هفتگی باشد.

تغییر نسخه اکران شده (دانلود فیلم هزارپا) :

فیلم «هزارپا» که در کمتر از یک ماه، بیش از 15 میلیارد تومان فروخت و به رتبه نخست گیشه سال 97 رسید، در روزهای گذشته، سکانس‌هایی از این فیلم که در تیتراژ پایانی از آن‌ها استفاده شده بود و در نسخه ارائه شده برای پروانه نمایش وجود نداشتند، به دستور وزارت ارشاد از فیلم حذف شدند.

تیزر ها :

رقص رضا عطاران و جواد عزتی

تیزر 1

تیزر 2

تیزر 3

تصاویر :

دانلود فیلم هزارپا

دانلود فیلم هزارپا

دانلود فیلم هزارپا

دانلود فیلم هزارپا

دانلود فیلم هزارپا

آموزش دانلود (برای کسانی که روی لینک دانلود کلیک میکنند و آهنگ وارد صفحه پخش آنلاین میشود حتما بخوانند)

دانلود با موبایل » روی لینک دانلود فشار دهید و گزینه بارگیری پیوند یا (save link) را انتخاب کنید .

دانلود با کامپیوتر » روی لینک دانلود کلیک راست کرده و گزینه save link as را انتخاب کنید .

ارسال دیدگاه جدید

1 نظر ارسال شده
  1. Minaafshar گفت:

    عالی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.